.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند. معجزه شکلات تلخ برای حافظه!
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند.(ادامه)
۱۴ خوراکی که التهاب را از بدن دور می‌کند
التهاب مزمن زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی به سلول‌های سالم بدن حمله کرده و سبب بروز بیماری‌های خودایمنی می‌شود.(ادامه)
تغذیه صحیح دانش آموزان در ایام امتحانات چیست؟
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: برخلاف تصور عموم، مطالعه و درس خواندن نیاز بدن به انرژی را افزایش نمی‌دهد، بنابراین استفاده بیش از حد از مواد غذایی بسیار شیرین و پرچرب در طول دوران امتحانات نه تنها مفید نیست، بلکه سبب افزایش وزن و بروز چاقی می‌شود.(ادامه)
از خوردن بمب ویتامین D غافل نشوید
سبک زندگی حال حاضر بسیاری از افراد جامعه را با کمبود ویتامین D مواجه ساخته است. خانه‌های کوچک، برج‌های سربه فلک کشیده، ساعت کاری طولانی و ... باعث شده افراد ویتامین D کافی دریافت نکنند.(ادامه)
۹ ماده غذایی بهبود دهنده خلق و خو در فصل گرما
در علم تغذیه، تضعیف خلق‌وخو یا کاهش اشتها در تابستان، کاملا طبیعی است و برای رها شدن از آن فقط کافی است تغییرات کوچکی در برنامه غذایی‌تان ایجاد کنید. (ادامه)
۱۱ راهکار برای مقابله با پرفشاری خون
فشار خون بالا خطر ابتلا به حمله قلبی، سکته مغزی، دیابت، نارسایی قلبی، بیماری کلیوی، کاهش بینایی و سندرم متابولیک را افزایش می‌دهد.(ادامه)
با این ترفند‌ها ۱۲۰ سال عمر کنید!
محققان دریافته‌اند الگوی غذایی سالم در کاهش روند پیری و سلامت افراد حتی در دوران سالمندی بسیار نقش دارد و بهترین زمان آغاز سبک تغذیه سالم و البته زندگی سالم، دوران جنینی است. (ادامه)
با این خوردنی‌ها کبدتان را سم زدایی کنید
با صنعتی شدن زندگی و کم تحرکی، بیماری‌های کبدی افزایش چشمگیری پیدا کرده که با مصرف برخی مواد غذایی می‌توان از بروز این ناراحتی‌ها پیشگیری کرد.(ادامه)
برای پاکسازی فوری کبد چه کنیم؟
با صنعتی شدن زندگی و کم تحرکی بیماری های کبدی افزایش چشمگیری پیدا کرده که با مصرف برخی مواد غذایی می توان از بروز این ناراحتی ها پیشگیری کرد.(ادامه)
خواص کاکائوی خام را بشناسید
کاکائوی خام ارگانیک محصولی سالم و فرآوری نشده از گیاه کاکائو است که شکلات از آن تهیه می شود.(ادامه)
مرهم خوشمزه بیماران کبدی
(ادامه)
9 غذای مفید برای ورزشکاران
مغزها حاوی پروتیین و چربی‌های سالم هستند. این موارد راحت هضم می‌شوند و قند خون را تنظیم می‌کنند. خوردن کره بادام و کره بادام زمینی نیز بسیار خوب است و پروتیین و چربی بدن را تامین می‌کند.(ادامه)
با این ۱۰ خوراکی به جنگ کلسترول بالا بروید
کاهش چربی اشباع‌شده تنها و مهم‌ترین تغییر غذایی است که شما می‌توانید برای کاهش کلسترول خون‌تان ایجاد کنید. خوراکی‌های تهیه شده از سویا، که به‌عنوان جایگزینی برای گوشت قرمز و پنیر استفاده می‌شوند، با از بین بردن میزان چربی اشباع‌شده‌ای که مصرف می‌کنید به قلب‌تان کمک می‌کنند.(ادامه)
٨ ماده غذایی حال خوب کن
برای همه ما پیش می آید که در مقاطعی از زندگی دچار این احساس شویم. احساس ضعف می کنیم. بی انگیزه هستیم. انرژی انجام کاری را نداریم. بنابراین اولین چیزی که به فکرمان می رسد این است که افسرده شده ایم؛ در حالی که ...(ادامه)
بهترین راه کاهش کلسترول
شاید بتوان گفت کلسترول یکی از بحث برانگیزترین اجزای سلامت کلی است. روش‌های بسیار زیادی برای کاهش طبیعی کلسترول وجود دارد که ممکن است شما از آن بی‌خبر باشید. ممکن است سوالات زیادی در مورد غذاهایی که برای کاهش تعداد کلسترول مفید است داشته باشید. به عنوان مثال، آیا باید نگران کلسترول بالا باشیم یا اینکه تنها نوع خاصی از کلسترول نگران کننده است؟ برای کاهش کلسترول بدن چه کاری باید انجام دهیم. این مقاله راهنمای کاملی از کاهش سطح کلسترول به صورت طبیعی را بیان می‌کند.(ادامه)
مهم‌ترین ویتامین‌های مورد نیاز بدن
عناصر شیمیایی و مواد معدنی از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر بر کارکرد درست ارگان‌های بدن محسوب می‌شوند که نبود یا کمبود آن‌ها اثرات‌گاه ناگوار بر این اعضا می‌گذارد و در اغلب موارد به بروز بیماری‌های گوناگون یا ظهور اختلالاتی در سلامتی منجر می‌شود. (ادامه)
نشانه‌های چرب‌شدن کبد
هر موجود زنده از سلول‌هایی تشکیل شده است و هر سلول برای حیات و انجام وظایفش به موادی نیاز دارد. کبد یکی از ارگان‌های مهم بدن به شمار می‌رود که از سلول‌های زیادی تشکیل شده و چربی هم یکی از موادی است که سلول‌های این عضو بدن به آن نیاز دارد.(ادامه)
این دو خوردنی را قبل از خواب نخورید!
متخصصان توصیه می‌کنند قبل از خواب قهوه و حتی چای ننوشید. (ادامه)
چگونه کبد چربتان را تمیز کنید؟
(ادامه)
چگونه کبدتان را تمیز کنید؟
کبد چرب بدون علامت است و در بعضی افراد ممکن است احساس پری شکم و درد خفیف ناحیه راست شکم را ایجاد کند. شایع ترین علل کبد چرب در ایران چاقی، دیابت، سوء تغذیه و بالا بودن چربی خون است و در کشورهای دیگر مصرف بالای الکل از شایع ترین علت ها محسوب می شود. (ادامه)
برای جلوگیری از افسردگی چه بخوریم؟
(ادامه)
ده خوراک برای ذهنی هوشمندتر
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.